ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ | Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ και Λόγε του Θεού του Ζώντος! του Αρχιμανδρίτη Πατήρ Ιωσήφ Κατσούρα ....otisimvenistinskiathonews.GR

 Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ και Λόγε του Θεού του Ζώντος!

(χωρίς να αμφισβητώ την επικινδυνότητα της πανδημίας του Κορωνοϊού, αντιθέτως συνιστώ την προσοχή και την προστασία)
Τελικά πόσο μα πόσο λίγο σε γνώριζαν οι άνθρωποι.. Τι άλλο να κάνει ένας θεός της αγάπης για να πείσει μέσα από την αγάπη του, μέσα από το πάθος τον Σταυρό και την Ανάσταση...Να Τον αγαπήσει ο άνθρωπος.
Τελικά πόσο μα πόσο λίγο οι άνθρωποι θέλησαν να γεμίσουν πνευματικά από την χάρη του Αγίου πνεύματος, να φωτισθούν και να ολοκληρωθούν εν Χριστώ. Στις δύσκολες τούτες στιγμές που οι άνθρωποι χτυπούν με περισσότερη μανία τα καρφιά της Σταυρώσεώς σου Χριστέ μου, σε πονάμε περισσότερο από την ώρα της Σταυρώσεώς σου, αφού οι σκέψεις, οι αμφιβολίες και τα λόγια που ξεστομίζουμε για σένα Χριστέ μου, είναι χειρότερα από εκείνης της θλιβερής στιγμής του πόνου σου.
Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως Θανάτου με το λιθοβολισμό που αντικρίζω προς εσένα Χριστέ μου.
Τελικά πόσο μα πόσο λίγο σε έχουν στη ζωή τους οι άνθρωποι Χριστέ μου, που έφτασαν στο σημείο να σε σιχαθούν και να σε απαρνηθούν μήπως τους μεταφέρεις μικρόβια και τους κολλήσεις ασθένειες.
Λυπάμαι που μέσα σε όλο αυτό το μακάβριο αποτέλεσμα έχω ευθύνη απέναντί σου και θα δώσω αυστηρά λόγω για την αληθινή μετάδοση της πίστεως. Συγχώρεσέ μας Χριστέ μου που κάθε καινούργια μέρα σε ανεβάζουμε στη Σταύρωση με την θέλησή μας.
Εσύ παρ όλα αυτά συνεχίζεις να μεταδίδεις την χάρη σου και να χύνεις το αίμα σου για όλα αυτά που αδίκως σου ξεστομίζουμε. Χριστέ μου πες και για εμάς τούτη την ώρα που έχουμε ανάγκη να το ακούσουμε από τα πανάγια χείλη σου το άφες αυτοίς ού γαρ οίδασι τι ποιούσι και ίσως με έναν και μόνο λόγο σου να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.. Ίσως να σε γνωρίσουμε όπως εσύ θες και όχι όπως εμάς μας αναπαύει ο εγωισμός μας.
Τω Αναξίω Ιερομονάχω Ιωσήφ.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις