Στο… περίμενε η γραμμή από Θεσσαλονίκη – Τεράστιος προβληματισμός για τις Β. Σποράδες...otisimvenistinskiathonews.gr
Την ίδια ώρα που η νησιωτική Μαγνησία αυξάνει τη δημοφιλία της σε σχέση με τα υπόλοιπα νησιωτικά συμπλέγματα
Στους απόλυτα κερδισμένους των επισκεπτών για το Πάσχα είναι οι Βόρειες Σποράδες, καθώς η επιβατική κίνηση που καταγράφηκε στα πλοία της γραμμής σημείωσε αύξηση της τάξεως του 193% σε σχέση με το Πάσχα του 2023.
Σύμφωνα με τα στοιχεία επιβατικής κίνησης πλοίων για κρατήσεις μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Ferryhopper, οι Σποράδες βρίσκονται στην κορυφή των νησιωτικών περιοχών που παρουσίασαν αύξηση στη δημοφιλία τους σε σχέση με την περσινή πασχαλινή περίοδο, αφήνοντας πίσω τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.
«Με το δεξί» φαίνεται να έχει μπει η φετινή σεζόν για τα νησιά της Μαγνησίας, όμως, από πολύ πριν το Πάσχα, καθώς φέτος, οι πτήσεις από το εξωτερικό ήρθαν νωρίτερα από ποτέ δίνοντας το σήμα για την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Την ίδια ώρα που οι Βόρειες Σποράδες κατακλύζονται από τουρίστες από όλον τον κόσμο και αποτελούν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ferryhopper, «τάση» για τις νησιωτικές επιλογές, μεγάλο «αγκάθι» αποτελεί για τα τρία νησιά η κωλυσιεργία στη γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες.
Οι νησιώτες στα μέσα Μαΐου παραμένουν στο… σκοτάδι σχετικά με το μέλλον της γραμμής, παρά το γεγονός ότι πριν από δύο εβδομάδες το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών γνωμοδότησε θετικά για την προκήρυξη της επιδοτούμενης γραμμής Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος.
Εκτοτε επικρατεί σιγή. Οι δήμαρχοι δεν έχουν ενημερωθεί για το πότε και εάν, τελικά, θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την επιδότηση της γραμμής, την ίδια ώρα που βλέπουν τα νησιά τους να γεμίζουν από τουρίστες.
Οι ίδιοι χαρακτηρίζουν, άλλωστε, καταστροφικούς τους όρους της απόφασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βορείων Σποράδων, καθώς δεν ήταν εκείνοι που είχαν αιτηθεί.
Ωστόσο, σε δηλώσεις του ο εκπρόσωπος του εμπορικού τμήματος της SeaJets Βασίλης Αδάμης ανέφερε ότι το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα θα έχει προκηρυχθεί ο διαγωνισμός.
Ο κ. Αδάμης, που είχε σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενημερώθηκε για τον διαγωνισμό που όπως χαρακτηριστικά είπε «δεν θα γίνει μέχρι το τέλος του Ιουνίου».
«Σίγουρα, πάει πολύ αργά. Δεν ξέρω πώς θα το χειριστεί το υπουργείο από εδώ και πέρα γιατί τα δρομολόγια είναι να αρχίσουν την 1η Ιουλίου» ανέφερε ο κ. Αδάμης επιβεβαιώνοντας ότι έχει υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση και «δεν βγαίνουν οι χρόνοι».
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τους όρους που έγιναν γνωστοί από το ΣΑΣ η εκτέλεση των δρομολογίων της επιδοτούμενης γραμμής Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες θα περιλαμβάνει πέντε δρομολόγια την εβδομάδα από 01/07/2024 έως 01/09/2024, για εννέα εβδομάδες, τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα από 02/09/2024 έως 08/09/2024, για μία εβδομάδα και τρία δρομολόγια την εβδομάδα από 09/09/2024 έως 15/09/2024, επίσης, για μία εβδομάδα.
ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου