το Κρουαζιερόπλοιο «VASCO DA GAMA»στη Σκιάθο...otisimvenistinskiathonews.GR

 

Το Vasco da Gama είναι ένα κρουαζιερόπλοιο που λειτουργεί από τη γερμανική γραμμή κρουαζιέρας nicko cruises  [ de ] . Ολοκληρώθηκε το 1993, προηγουμένως ταξίδεψε για την Holland America Line ως MS Statendam , για την P&O Cruises Australia ως Pacific Eden και για την Cruise & Maritime Voyages ως Vasco da Gama . Το 2020, μετά την κατάθεση της CMV για διαχείριση, πουλήθηκε από την CW Kellock & Co Ltd. σε δημοπρασία στη μητρική εταιρεία της Mystic Cruises, Mystic Invest για 10.187.000 δολάρια ΗΠΑ.

Κατασκευή και καριέρα Επεξεργασία ]

Να δηλώσω

Δηλώθηκε MS επεξεργασία ]

Η Vasco da Gama υπηρέτησε προηγουμένως ως MS Statendam από το 1993 έως το 2015, όπου υπηρέτησε ως κύριο μέλος της ομώνυμης τάξης Statendam της Holland America Line , αλλιώς γνωστή ως S class. Παραγγέλθηκε τον Νοέμβριο του 1989 μαζί με δύο αδελφά πλοία της κατηγορίας της και ονομάστηκε Hull Number 5881. 2] Η καρίνα της τοποθετήθηκε από τον Fincantieri το 1991. Από το 1991 έως το 1993, το πλοίο ολοκληρώθηκε και υποβλήθηκε σε θαλάσσιες δοκιμές , και στις 25 Ιανουάριος 1993, η Statendam ξεκίνησε το παρθενικό της ταξίδι. Στο παρθενικό της ταξίδι, έγινε το πέμπτο πλοίο Holland America Line που έφερε το όνομα Statendam, και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού της εναρκτήριας σεζόν της, έγινε επίσης το πρώτο πλοίο Holland America Line που πραγματοποίησε ευρωπαϊκό δρομολόγιο εδώ και περισσότερα από είκοσι χρόνια. [5]

Κατά τη διάρκεια των πρώιμων σταδίων σχεδιασμού και αρχιτεκτονικού σχεδιασμού της, υπήρχαν ανησυχίες ότι η Statendam και η S class δεν θα συμμορφώνονταν με συγκεκριμένες απαιτήσεις ευστάθειας σκαφών που επιβάλλονται από το SOLAS 90. Ο σχεδιασμός του κύτους της Maasdam και των αδελφών της πλοίων βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Costa Classica , ένα πλοίο που λειτουργεί από την αδελφή μάρκα Costa Cruises . Αυτοί οι φόβοι αμβλύνθηκαν, ωστόσο, μετά τις επιτυχημένες θαλάσσιες δοκιμές του Statendam . [2]

Το 2006, το Statendam υποβλήθηκε σε ανακαίνιση ξηράς αποβάθρας στο Grand Bahama Shipyard στο Freeport .

Το 2011, το Statendam υποβλήθηκε για άλλη μια φορά σε ανακαίνιση σε ξηρά αποβάθρα στο Grand Bahama Shipyard στο Freeport. [6]

Τον Αύγουστο του 2013, το Statendam ειδοποιήθηκε από τον σταθμό δασοφυλάκων του Εθνικού Πάρκου Glacier Bay ότι ένα κοντινό τουριστικό πλοίο, το Baranof Wind , είχε καθηλωθεί στον πάγο του παγετώνα Hopkins και δεν μπορούσε να συνεχίσει στο Εθνικό Πάρκο Glacier Bay. Κατά την άφιξη , το Statendam κατέβασε δύο σωσίβιες λέμβους για να σώσει περίπου 105 επιβάτες και πλήρωμα. Αποβιβάστηκαν στον σταθμό φυλάκων του Εθνικού Πάρκου Glacier Bay τρεις ώρες αργότερα. [7]

Στις 20 Μαΐου 2014, η Holland America Line ανακοίνωσε ότι το Statendam θα μεταφερόταν στην P&O Cruises Australia . [8]

Pacific Eden επεξεργασία ]

Pacific Eden in Fremantle , 2015

Αφού ολοκλήρωσε την τελευταία της σεζόν με την Holland America Line, η Statendam ταξίδεψε στη Σιγκαπούρη για αποβάθρα στο Sembcorp Marine Admiralty Yard . Από τις 22 Οκτωβρίου έως τις 2 Νοεμβρίου 2015, το Statendam υπέστη εκτεταμένες εσωτερικές και εξωτερικές αλλαγές, αναδεικνύοντας το νέο Pacific Eden . [9] Σε μια προσπάθεια να κερδίσει την παγκόσμια αναγνώριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την εισαγωγή δύο νέων ναυαρχίδων , η P&O Cruises Australia μετέδωσε την τελετή βάπτισης των πλοίων στο Twitter και μέσω των λογαριασμών κοινωνικών μέσων των νονών τους. Στις 25 Νοεμβρίου 2015, η Pacific Eden και η αδελφή της, Pacific Aria , μετονομάστηκαν σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στοΠορτ Τζάκσον , Σίδνεϊ. Η Kate Ritchie υπηρέτησε ως νονά για το Pacific Eden . [10]

Βάσκο ντα Γκάμα επεξεργασία ]

Vasco da Gama στο Fremantle , 2020

Τον Μάρτιο του 2018 το Pacific Eden πουλήθηκε στην Cruise & Maritime Voyages (CMV), με παράδοση τον Μάρτιο του 2019. [11] Μετά την αγορά, ζητήθηκε από τα μέλη του Columbus Club του CMV να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα ονόματα που τίμησαν διάσημους εξερευνητές: Vasco da Gama , Πυθέας , Henry Hudson και Amerigo Vespucci . Επιλέχθηκε ο Βάσκο ντα Γκάμα . [12] Μετά από μια επισκευή στη Σιγκαπούρη, η Vasco da Gama απέπλευσε στις 23 Απριλίου 2019 για το Tilbury στην εναρκτήρια κρουαζιέρα της, με επισκέψεις στη Μαλαισία, την Ταϊλάνδη, την Ινδία, την Αίγυπτο, την Ιορδανία και το Μαρόκο, γιορτάζοντας τα ταξίδια της συνονόματής της. [13]Στις 9 Ιουνίου 2019 βαφτίστηκε στο Bremerhaven από τη Γερμανίδα τραγουδίστρια Annett Louisan , ξεκινώντας την υπηρεσία με τους TransOcean Tours της CMV [14] Η ανάπτυξη του πλοίου ήταν να περάσει το ευρωπαϊκό καλοκαίρι με την Transocean προτού επανατοποθετηθεί στην Αυστραλία για το νότιο καλοκαίρι με την επωνυμία CMV. [12]

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 , δύο πλοία CMV αντάλλαξαν επιβάτες στη θάλασσα ανοιχτά του Πουκέτ για να επιτρέψουν σε όλους τους Ευρωπαίους να επιστρέψουν απευθείας στο Tilbury στο Columbus . Επιβάτες από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία εντάχθηκαν στο Vasco da Gama , το οποίο έδεσε στο Fremantle της Αυστραλίας στις 27 Μαρτίου 2020. [15] [16] Παρά τα θετικά κρούσματα, οι 197 επιβάτες της Δυτικής Αυστραλίας μεταφέρθηκαν στο νησί Rottnest , το οποίο είχε μετατραπεί σε καραντίνα ζώνη, να αυτο-απομονωθεί? άλλοι 600 Αυστραλοί μπήκαν σε καραντίνα σε ξενοδοχεία του Περθ και περίπου 100 Νεοζηλανδοί επιβάτες μεταφέρθηκαν στο Ώκλαντ . [17] [18]Όλες οι λειτουργίες του CMV ανεστάλησαν και στη συνέχεια ο Βάσκο ντα Γκάμα απέπλευσε χωρίς επιβάτες στο Tilbury, φτάνοντας στις 30 Απριλίου. [16]

Vasco da Gama στο Ταλίν στις 10 Ιουλίου 2022

Στις 19 Μαΐου, ένας άνδρας Ινδονήσιος μέλος του πληρώματος έπεσε από το κατάστρωμα 12 του πλοίου ενώ ήταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Tilbury , το κύριο λιμάνι του Λονδίνου, και προσγειώθηκε σε ένα εμπορευματοκιβώτιο φορτίου που είχε τοποθετηθεί στην αποβάθρα δίπλα στο πλοίο. [19] Μια πηγή ανέφερε ότι πέθανε από την πτώση, ενώ μια άλλη ανέφερε ότι τραυματίστηκε σοβαρά αλλά δεν υπήρχε επιβεβαίωση ότι είχε πεθάνει και μια τρίτη ανέφερε ότι νοσηλευόταν σε νοσοκομείο. [20] [19] [21] Το μέλος του πληρώματος εργαζόταν ως αποθηκάριος στην περιοχή ανεφοδιασμού του πλοίου. [20] Ο Βάσκο ντα Γκάμα είχε ελλιμενιστεί στο Tilbury από την 1η Μαΐου, αφού είχε επαναπατρίσει επιβάτες στην Αυστραλία. [19]Τα μέλη του πληρώματος έχουν παραπονεθεί ότι δεν έχουν πληρωθεί και είναι απογοητευμένα με τα Cruise & Maritime Voyages . [α] [20] [19]

Ανήμπορος να διαπραγματευτεί, η CMV εισήλθε στη διαχείριση στις 20 Ιουλίου 2020 και τον Οκτώβριο, η Mystic Invest αγόρασε το πλοίο σε δημοπρασία, για λογαριασμό της Mystic Cruises , για 10.187.000 δολάρια ΗΠΑ. [22] [23] Από τον Ιούλιο του 2021, έχει πλεύσει για τη γερμανική μάρκα κρουαζιέρας της Mystic Invest, nicko cruises. [24]


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις